יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

ההחלטה ותכנון ראשוני

בסוף חודש אוקטובר 2011 , לאחר שחזרנו מטיול באוסטריה – טיול בדיקת מוכנות הילדים לטיול בחו"ל , התחלנו לתכנן את הטיול .
ראשית נכנסנו לפורום טיולים – בעיקר לצפון אמריקה והתחלנו לקרוא ולקבל רקע על טיול בקראון עם ילדים. בפורום הפנו אותנו לבלוג של דויד העוסק כולו בטיולי קראון בארה"ב .
שאלנו שאלות את דויד , קיבלנו תמיד תשובה למחרת והגענו למסקנה על תוואי הטיול שלנו .
שנית פנינו לשלושת החברות העוסקות בהשכרה של קראון בארה"ב – "בנדנה " , "ראלי קראונים "  ו"מוטרהום". כל חברה נתנה לנו הצעות מחיר ( למעט "מוטרהום"– נותנים רק בפגישה).

בסוף חודש דצמבר 2011 הזמנו לבסוף שני קראונים מחברת " ראלי קראונים "
קראון ראשון למשך חודש לקנדה – כך יש ביטוח לטייל לכל אזור מזרח קנדה . ( קראון מארה ב אינו מבוטח באזורים שונים בקנדה).
קראון שני הזמנו למשך שישה חודשים מבוסטון ארה ב ונחזירו בסיאטל ארה ב – כך פטרנו גם את בעית הויזה לארה ב שבדרך כלל נותנים רק לחצי שנה .

בחודש פברואר ( בחודשי החורף אין לחץ בשגרירות ) החלטנו לבקש בקשה לויזה לארה ב . אספנו את כל המסמכים אשר יכולים להעיד שאנו יוצאים למשא ארוך אך מתכוונים לחזור לארץ ... בעצה עם ( עמי) חבר קבענו ראיון לויזה בשעה מאוחרת , וכן בעת הראיון לא היו שאלות מיוחדות ולאחר מספר דקות יצאנו עם ויזה לארה ב לכל המשפחה !

בחודש אפריל ( לאחר שהתאריך חזרה שלנו עלה על מסכי חברות התעופה ) ,החל המרוץ אחר כרטיסי טיסה . המטרה להשיג כרטיס טיסה זול אך חשוב יותר בזמני טיסות נוחים לילדים .

תוך כדי כך נכנסו לכל פורום שיש בנושא טיולים בקנדה וארה ב , ולכל אתר אפשרי – החומר הוא רב וההמלצות הן עוד יותר רבות . קנינו כונן נייד והכנסנו המלצות וטיפים על פי מדינה . המטרה שבטיול לכל מדינה שנגיע יהיה לנו חומר זמין ללא תלות באינטרנט.
כמו כן חבר,עמי , הוריד לנו תוכנות ניווט ותרגלנו רבות על המחשב הביתי את הפונקציות הרבות בתוכנות , זאת על מנת שיהיה לנו כמה שיותר קל בעת הטיול.

מבחינת ניווט יהיה לנו מכשיר ניווט עם תוכנת IGO וכן מכשיר ניווט עם תוכנת  STREET & TRIPS

1. היי לכם,
    הבלוג שלכם נפל לנו כפרי בשל לידיים.
    בדיוק חזרנו לטיול קצר של שבועיים וחצי בארה"ב, טיול במהלכו העלנו רעיון זה על הפרק.